Sista dagarna på året..

Efter jul och vi vänt dagarna lite, i alla fall för att vara oss. I normala fall går vi upp runt 5 men de sista dagarna har vi sovit fram till runt 8-9. Vi har också gått och lagt oss senare än normalt, mellan 24-01 vilket är långt över vår sovtid. Kroppen kanske förbereder sig för nyårsafton.
Så här långt har vi kommit med stenläggningen!

Nu har vi bara platån, kantstenen och odlingsbädden kvar. Odlingsbädden börjar vi på i morgon. Den ska ligga till vänster i bild.
Idag var jag och köpte giftfri stenlim, vill ju inte tillsätta cancerogena kemikalier i mina ekologiska odlingsbäddar. Så man har ju bläddrat runt bland en del säkerhetsdatablad, till sist hittade jag en som inte innehåller en massa faroangivelser som varken är bra för människa eller natur.
Och medan Olof lägger sten så gräver jag i jorden och rensar ogräs. Så här långt har jag kommit idag.


Och mellan armeringshäcken och grannens staket ska vi lägga singel för att det ska bli enklare att hålla efter.
Så här såg det ut för några dagar sedan

Och så här ser det ut idag...sakta men säkert kommer jag några steg längre!



Gott Nytt 2019!!!!!!