Det var väldigt länge sedan sist...

Snart är det första advent och sedan dröjer det inte långt till julen är här...svårt att få tiden att räcka till upplever jag och fler med mig förmodar jag.
Med huset har det hänt lite saker men jag har inte varit så kurrant. Tyvärr åkte jag på lunginflammation vilket har tagit rejält på min ork. Jag låg med nästan 40 graders feber och en rejäl hosta som inte ville släppa och sedan började jag få blåsljud på lungorna. Nåja, en penicillinkur (min andra på snart 52 år) hjälpte till så nu är jag på bättringsvägen....

Precis innan jag blev dålig så fick vi äntligen upp duschväggarna....det blev så bra!

Stora badrummet
Lilla badrummet

Ute har vi kommit så här långt, lite svårt att se men kommer att lägga upp bättre bilder framåt helgen..
Här är vi klara med västra uteplatsen
Olof har varit duktig och lagt kantstenarna så att vi får nivå i stenläggningen.
Här syns det runt om stenläggningen

Vi hörs snart igen!


Fatima

Hej!
Ledsen om jag stör! Hade läst om ert projekt i tidningen och kände sen igen ditt namn när jag flyttade in i huset på Vasatorps Trädgård och hittade gamla papper där. Är helt fascinerad av trädgården här, och som jag förstått så är det du som ”skapat” den 😊 Jag undrar om det finns möjlighet att komma i kontakt med dig för att fråga några saker om huset? De förra ägarna träffade vi aldrig, då de flyttade tillbaka till Tyskland, och jag gissar på att du har bäst koll ändå 😊