Då var veckan snart slut..

och jag har så mycket jag vill hinna med. Tycker tiden går alldeles för fort!
Denna helg har det regnat så någon stensåg har vi inte hyrt, vilket var planen ifall det var uppehåll. Istället har vi gjort en del ärenden. I går, lördags, var vi på Ikea och köpte odlingsenhet med belysning. Jag tänkte börja så denna månad, och då behöver fröerna mer ljus än vad årstiden ger!

Jag tänkte börja med chili, purjo och andra sorter som behöver längre tid på sig. I februari, mars så är det dags för tomater, paprika och allt annat som inte behöver lika lång tid!
Vi hann också med att träffa barnbarnet och våra hundvänner Disa och Dante.
Olof på linbana med hundarna efter sig

Idag har Olof varit och handlat jord, det blev 51 säckar, en pall! Vi tror att vi behöver en pall till för alla bäddar i glashuset.


Jag har städat undan julen, så nu är granen tom på allt utom ljusslingorna! Den har fortfarande inte barrat så den får stå så länge den håller sig! Tror det blir någon/några månader till :)


Ha det gott tills nästa gång!